Marcus Spurway - De wereld van niche parfum

 Marcus Spurway een parfumerie in Cannes, opgestart in 1825.

Als enige parfumerie wereldwijd nicheparfum verkopen via homeparty's omdat een geur zeer persoonlijk is en waardevoller wordt bij meer uitleg en advies. Parfum in de parfumerie is duurder omdat 90% van de kostprijs te wijten is aan marketing. 
Johnny Depp of Julia Roberts in de reclame en het mooie flesje en verpakking.

 

Nicheparfum herken je aan de stijlvolle maar steeds dezelfde verpakking voor meerdere geuren, gekend niche parfum in de parfumerie is Jo Malone. Maar waarom dan kiezen voor een niche parfum en wat is het juist? 

 

Niche geuren zijn net steeds uniek en worden steeds populairder. Ze worden in beperkte oplage geproduceerd en bevatten vaak bijzondere, exclusieve bestanddelen die worden samengesteld tot creatieve, onmiskenbaar eigen composities. De parfums van Marcus Spurway worden gerijpt, en niet gezeefd. Dit zorgt ervoor dat er op termijn ook geen geurverlies zal optreden van uw parfum, integendeel.

 

Hoe weet u of Marcus Spurway geuren iets voor jou zijn? 

Onze parfums zitten in net dezelfde geurgroepen als jouw favoriet parfum! 
Stuur dus gerust een berichtje met jouw favoriete geuren en dan zit er vast iets in ons gamma wat jou kan bekoren en zeer herkenbare geuren zijn voor iedereen! 

Parfumateliers

Heb jij zin in een gezellig bijeenkomst samen met enkele vrienden, vriendinnen en/ of familieleden?

De zintuigen prikkelen en op een leuke manier bijleren over nicheparfums. 

Krijg de kans om alle producten te ruiken en te testen, contacteer me voor meer informatie en een datum!

Dit kan zowel binnen als buiten bij goed weer.

Als gastvrouw krijgt u 10% van de totaalverkoop in producten naar keuze.